logó, arculat

Egy vállalkozás egyedi arculata egyben vállalati filozófiájának megjelenési formája, amely jelentősen hozzájárul

a cég sikeres működéséhez és ahhoz, hogy milyen összképet sugároz a kül-világ felé. Az arculat tervezése összetett rendszer, melynek minden eleme felelős a szervezetről alkotott képért, ezért

a céglogó meghatározó szerepet tölt be az üzleti életben. A színeiben és formáiban, nyomtatott és online megjelenésében egységes, strukturált, tervezett megjelenés nagyon fontos!

 

Arculattervezés: a logótól az arculati kézikönyvig.

kiadvány

A jó kiadvány megtervezése ko-

moly szakmai felkészültséget kíván. A tipográfia, a képek optimális megválasztása, beállításai és szövegbe illesztése csak látszólag rutinfeladat. Egy kiadvány tervezé-

sének első fázisa az alapvető formák kialakítása, amely később meghatározza az egész kiadvány vizuális hangulatát. Egy ilyen terv elkészítéséhez a tipográfia magas szintű ismerete szükséges. A kiadványszerkesztés komplexitását az adja, hogy itt találkoznak a különböző képalkotási módszerrel készült grafikai anyagok. Ezeket kell átlátni és szigorú tipográfiai és grafikai szabályok betartása mellett elkészíteni a nyomdakész anyagot.

 

Exkluzív könyvek, magazinok,

cég- és termékismertetők, mappák, szórólapok, leporellók, meghívók, CD borítók, hírlevelek tervezése, tördelése és teljeskörű nyomdai kivitelezése.

web

A webtervezés olyan szolgáltatás, amely a marketing céloknak megfelelő weboldalstruktúra, arculat és funkció megtervezését jelenti. Az internet lehetőségeinek kihasználása ma már alapfeltétel egy igazán sikeres vállalkozás esetében. A hatékony webmarke-

ting és a keresőoptimalizálás gondoskodik arról, hogy minél több potenciális vásárló érkezzen az weboldalra. A gondosan megtervezett weboldal struktúrán keresztül pedig gyorsan és egyszerűen megtalálja a vásárló a számára ideális terméket, szolgáltatást, vagy információt.

 

Statikus és dinamikus weboldalak, flash bannerek tervezése.